بعد از ثبت سفارش، کالا ظرف چند روز و از چه طریق به خریدار تحویل داده خواهد شد؟

کالای خریداری شده توسط خریدار در تهران به وسیله پیک و در کمتر از سه ساعت، در مراکز استان ها و شهر های بزرگ از طریق پست، تیپاکس و باربری و در کمتر از دو روز کاری و در شهر های کوچک و روستاها از طریق پست و نهایتا ظرف پنج روز کاری تحویل خریدار می گردد.

اگر در بین راه اتفاقی برای سفارش بیفتد، چه خواهد شد؟

اگر سفارش گم شود، آسیب ببیند یا شامل هزینه های اضافی احتمالی گردد، مسئولیت کامل با آی ژکتور خواهد بود. در صورتی که نیاز به ارسال مجدد باشد، دوباره در سریع ترین حالت و بدون هزینه سفارشات ارسال خواهد شد. اگر محصول موجود نباشد، با توافق با مشتری، با محصول مشابه تعویض می گردد و یا کل هزینه برگشت داده می شود.

اگر هنگام مراجعه مامور تحویل، در محل نباشم چه اتفاقی می افتد؟

مرسوله ی شما را به نزدیک ترین شعبه پست،تیپاکس،چاپار یا… برگردانده می شود و شما می بایست حضوری مرسوله را دریافت نمائید.

شرایط و مراحل ارجاع کالا به آی ژکتور به چه صورت است؟

خریدار موظف است قبل از خرید، اطلاعات فنی دستگاه مورد نظر را به دقت مطالعه نماید. در صورت وجود ایراد و یا اشکال فنی در دستگاه و یا مغایرت سفارش با کالای ارسال شده، خریدار محترم می تواند ظرف ۲۴ ساعت از زمان تحویل، آی ژکتور را در جریان امور قرار داده و دستگاه را مرجوع نماید تا تیم آی ژکتور کالای مورد نظر را تعویض کرده و یا در صورت عدم موجودی کالا، وجه پرداختی را طی ۲۴ ساعت بعد از دریافت کالا به خریدار مسترد نماید.

آی ژکتور در چه ساعاتی پاسخگوی مشتریان است؟

تیم فنی آی ژکتور به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشد. ساعات کاری آی ژکتور از شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۸ و روز های پنجشنبه ۱۰ الی ۱۵ بوده و کالا در این زمان ارسال می گردد.

پرداخت وجه برای دریافت کالا و خدمات به چه صورت است؟

پرداخت وجه از طریق درگاه مستقیم امن بانک صادرات و سداد بانک ملی صورت می پذیرد. در استان تهران و شهر کرج پرداخت درب منزل(ارسال با پیک) صورت می گیرد. البته تیم آی ژکتور در نظر دارد با گسترش خدمات، پرداخت در محل را برای تمامی شهر ها و روستاها مقدور سازد.

شیوه پشتیبانی کالا و خدمات به چه صورت است؟

آی ژکتور به صورت برخط و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تمامی مشکلات، سوالات و شکایات به صورت تلفنی و یا در شبکه های اجتماعی می باشد.

اعتبار گارانتی دستگاه ها چقدر هستند؟

اگر دستگاهی با کارت گارانتی به فروش برسد، اعتبار گارانتی همان تاریخ درج شده بر روی برچسب گارانتی خواهد بود و از زمان فروش، محاسبه نخواهد شد.

سفارش من کجاست؟

جزئیات ارسال سفارش مانند کد رهگیری و اطلاعات شرکت ارسال کننده، در قسمت ” پیگیری سفارش” در منوی پایین سایت قابل مشاهده هستند. همچنین این اطلاعات، از طریق پیام کوتاه هم برای شما ارسال می شوند. * البته مسلما همیشه می توانید با تلفن های ما تماس بگیرید تا پیگیر مرسوله شما باشیم.