معرفی و بررسی بهترین پرینترهای اداری

لیست مطالب
پرینترهای اداری و بهترین انواع آن

معرفی و بررسی بهترین پرینترهای اداری

پیدا کردن و خرید بهترین پرینترهای اداری یک مبحث بسیار مهم است. هیچ‌ کس چاپگری را نمی‌ خواهد که با نیاز مداوم جوهر یا تونر جدید یا داشتن اسکنر نامناسب، کار را قطع کند. بنابراین، برای کمک به شما در یافتن چاپگر مناسب برای نیازهایتان، فهرستی از پرینترهای عالی را گردآوری کرده‌ایم. ما عمدتاً روی چاپگرهای اداری با سیستم کارتریج خوب، سرعت چاپ سریع و ویژگی‌های اسکن خوب تمرکز می‌کنیم، به این معنی که می‌توانید کارهای مختلف را به سرعت و کارآمد انجام دهید.

زمانی بود که می‌توانستید بین جوهر افشان و لیزر تمایز قائل شوید. جوهر افشان ها چاپ هایی با کیفیت بالا با رنگ های زنده در طیف وسیعی از انواع کاغذ (از جمله عکس) ارائه می کردند. اما هزینه جوهر بالا بود و نیاز به تعمیر و نگهداری منظم داشت. در همین حال، پرینترهای لیزری گزینه ای کاربردی تر و مقرون به صرفه بودند که برای پمپاژ صفحات و صفحات اسناد با قیمت ارزان طراحی شده بودند. مبادله چاپ عکس با کیفیت پایین تر بود، بنابراین آنها همیشه جایگزین ترجیحی برای مشاغلی بوده اند که کیفیت متن و گرافیک آنچنان مهم نبوده است.

معرفی و بررسی بهترین پرینترهای اداری

معرفی و بررسی بهترین پرینترهای اداری

اما زمان تغییر می کند. اگرچه هزینه جوهر در بیشتر موارد هنگام استفاده از کارتریج های استاندارد برای رنگ های جداگانه بالا باقی می ماند. اما آنها بسیار کارآمدتر و مقرون به صرفه شده اند. به خصوص اگر از یکی از سیستم های مخزن قابل شارژ (با نام مستعار CISS) استفاده می کنید. بسیاری از مدل ها به سرعت یکدیگر هستند و هر دو نوع می توانند به راحتی چاپ انبوه را انجام دهند. ما در این مقاله از آی ژکتور ارائه دهنده انواع پرینتر استوک و نو قصد داریم تا به بررسی بهترین پرینترهای اداری بپردازیم. با ما تا پایان همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین پرینترهای اداری

با هزاران هزار پرینتر که به راحتی در دسترس هستند، انتخاب یک چاپگر برای دفتر کار می تواند یک کار دلهره آور باشد. در حالی که مهم است چاپگری را انتخاب کنید که بتواند تمام کارهای لازم برای رسیدگی به اسناد را در دفتر انجام دهد، طبیعتاً نمی‌خواهید برای ویژگی‌هایی که نیاز ندارید هزینه بپردازید. بنابراین در اینجا ما تمام ویژگی های مهمی را که باید هنگام انتخاب چاپگر برای دفتر به دنبال آن باشید، بررسی می کنیم.

لیزر یا جوهر افشان

شاید تفرقه‌ انگیزترین انتخاب برای کسانی که به دنبال خرید بهترین پرینترهای اداری هستند، تصمیم‌گیری بین چاپگرهای لیزری و جوهرافشان می‌ تواند دشوار باشد. هر دو فناوری مزایای خاص خود را ارائه می‌دهند. چاپگرهای لیزری به دلیل کیفیت بالای خروجی چاپی خود که قادر به تولید رنگ‌ های زنده و رنگ‌ های سیاه عمیق هستند، مورد توجه قرار گرفته‌اند. در حالی که چاپگرهای جوهرافشان قادر به تولید چاپ با کیفیت نیز هستند. ممکن است به دلیل هزینه اولیه پایین‌تر برای کاربر خانگی، اما در مقایسه با لیزرهای جایگزین، هزینه‌های اجرایی کلی بالاتر در نظر گرفته شوند.

معرفی و بررسی بهترین پرینترهای اداری

بررسی بهترین پرینترهای اداری

رنگی یا تک رنگ

این یک انتخاب نسبتا ساده است، اگر فقط به چاپ سیاه و سفید نیاز دارید، انتخاب یک مدل تک رنگ مقرون به صرفه تر است. بدون نیاز به اجرای فناوری چاپ رنگی، چاپگرهای تک رنگ اغلب ارزان تر از برادران تمام رنگی خود هستند. طبیعتاً، اگر قصد دارید از چاپگر برای ایجاد چاپ های تمام رنگی استفاده کنید، چاپگر رنگی تنها راه ممکن است.

چرخه وظیفه ماهانه

چرخه کار ماهانه اساساً حداکثر تعداد پرینت هایی است که می توانید انتظار داشته باشید چاپگر در یک ماه کامل کند. برای دفاتری که به حجم زیادی از چاپ نیاز دارند، انتخاب دستگاهی با چرخه کاری زیاد بسیار مهم است. با این حال، چرخه‌های کار ماهانه اغلب نشان‌دهنده کارکرد چاپگر با حداکثر ظرفیت در شرایط عالی هستند. بنابراین همیشه تعداد دقیق کپی‌ های تولید شده توسط دستگاه شما در هر ماه نخواهد بود.

سرعت چاپ

همه چاپگرها سرعت چاپ خود را تبلیغ می کنند (گاهی سرعت های متفاوت برای چاپ های تک یا رنگی)، که تعداد صفحات قابل تولید در هر دقیقه را منعکس می کند. برای دفاتری که به دنبال چاپ اسناد و گزارش های بزرگ هستند، چاپگری با سرعت چاپ بالاتر به طور قابل درک بهتر است.

الزامات چند منظوره

سرمایه گذاری روی چاپگری که دارای عملکردهای کپی، اسکن و فکس نیز باشد، می تواند صرفه جویی زیادی در هزینه و فضا برای دفتر کار داشته باشد. به طور کلی هزینه ای کمتر از هزینه مجموع ماشین های جداگانه برای همه این عملکردها دارد. یک دستگاه چند منظوره می تواند به شما کمک کند تا مقداری بودجه را ذخیره کنید، در حالی که تمام وظایف را با استاندارد بالا تکمیل کنید.

معرفی و بررسی بهترین پرینترهای اداری

معرفی بررسی بهترین پرینترهای اداری

مدارک سازگار با محیط زیست

چه به دنبال ایجاد یک محیط اداری سازگار با محیط زیست باشید، چه به دنبال کنترل دقیق هزینه های چاپی هستید، اعتبارنامه های سازگار با محیط زیست کمک بزرگی هستند. از عملیات صرفه جویی در مصرف برق تا حالت های خواب خودکار؛ بسیاری از چاپگرهای مدرن دارای ویژگی های سازگار با محیط زیست هستند.

ابعاد فیزیکی

ابعاد فیزیکی یکی از مهم ترین انتخاب ها در خرید بهترین پرینترهای اداری می باشد. در نظر گرفتن ابعاد فیزیکی دستگاه بسیار مهم است. ابعاد چاپگر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دستگاه در دفتر کار کوچک نمی‌ کند یا به فضای میز/کف بیشتر از آنچه در دسترس است نیاز ندارد.

هزینه های اولیه و جاری

قیمت اولیه چاپگر تنها هزینه ای نیست که باید در هنگام انتخاب چاپگر در نظر گرفته شود. همچنین تلاش برای پیش‌بینی هزینه‌ های جاری که چاپگر متحمل می‌ شود، حیاتی است. متداول ترین هزینه جاری تعویض جوهر یا کارتریج تونر خواهد بود. هزینه کارتریج‌ های مربوطه را در نظر بگیرید. بازدهی (تعداد صفحاتی که می‌توانید انتظار چاپ داشته باشید) را در زمانی که هزینه طولانی‌ مدت چاپگر کاملاً افزایش می‌ یابد، اندازه‌ گیری کنید.

اندازه های کاغذ

این فاکتور بستگی به این دارد که آیا شما نیاز به چاپ صرفاً در A4 یا هر دو A4 و A3 یا سایزهای دیگر کاغذ دارید. ممکن است از یک چاپگر اداری که بسته به انواع کارهای چاپی که شرکت شما انجام می دهد می تواند طیف وسیع تری از انواع کاغذ را انجام دهد تشکر کنید. اکثر چاپگرهای اداری دارای یک سینی بای پس یا سینی چند منظوره هستند که به شما امکان می دهد اندازه های کوچک مانند پاکت نامه یا کاغذ A5 را چاپ کنید. شایان ذکر است که چاپگرهای اداری A4 به طور قابل توجهی ارزان تر از چاپگرهای A3 هستند. بنابراین اگر محل کار شما فقط تعداد انگشت شماری از اسناد A3 در ماه چاپ می کند، بهتر است این چاپ ها را در چاپخانه انجام دهید.

سرعت کپی

با در نظر گرفتن سرعت چاپگر که بر حسب صفحه در دقیقه (PPM) بیان می شود، تعداد دفعات چاپ کارمندان شما و انواع کارهای چاپی را که انجام می دهند در نظر بگیرید. اگر کسب و کار شما زیاد چاپ می کند، بهتر است برای اطمینان از حداکثر بهره وری، یک چاپگر اداری با سرعت چاپ بالا انتخاب کنید. چاپگرهای چندکاره معمولاً سرعت چاپ بالایی دارند و میانگین آن در حدود ۴۰ PPM است.

معرفی و بررسی بهترین پرینترهای اداری

بهترین پرینترهای اداری

حجم چاپ

حجم چاپ ماهانه توصیه شده (RMPV) یک چاپگر اداری عامل مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود. هر چاپگر حجم چاپ توصیه شده ماهانه یا چرخه کاری ماهانه خود را دارد که می تواند از عهده آن برآید. باید با تامین کننده چاپگر اداری که با آن درگیر هستید بررسی کنید که این رقم در چاپگرهایی که در نظر دارید چقدر است. سپس، متوسط ​​حجم چاپ ماهانه خود را با ضرب تعداد کاغذهایی که در ماه استفاده می کنید در ۵۰۰ عدد محاسبه کنید.

اگر به طور متوسط ​​۲۰۰۰۰ صفحه در ماه چاپ می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که چاپگری را خریداری نمی کنید که توانایی کار با این حجم را ندارد، به عنوان مثال یک چاپگر اداری با RMPV 8000 صفحه در ماه. شما همچنین می خواهید یک چاپگر اداری بخرید که ظرفیت حجم بسیار بیشتری داشته باشد، مثلاً ۴۰۰۰۰ چاپ در ماه. به طور کلی، هرچه RMPV بالاتر باشد، چاپگر اداری گرانتر خواهد بود.

معرفی بهترین پرینترهای اداری

در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین پرینترهای اداری بپردازیم که به شرح زیر می باشد:

پرینتر MFC-L8905CDW

یکی از بهترین پرینترهای اداری Brother MFC-L8905CDW است. این مدل لیزری رنگی همه کاره تقریباً همه ویژگی‌های مورد نیاز شما را دارد. سرعت چاپ سریع، گزینه‌های اتصال گسترده و اسکنر مجهز به ADF با اسکن دوطرفه تک گذر. به‌علاوه، اسناد فوق‌ العاده تیز تولید می‌ کند و نگهداری آن آسان و ارزان است، زیرا تعداد زیادی پرینت ارائه می‌ کند و کارتریج‌ های تونر خیلی گران نیستند. تعویض درام یک هزینه اضافی است، اما لازم نیست اغلب این کار را انجام دهید، زیرا معمولاً برای حدود ۳۰۰۰۰ چاپ خوب است.

اگر MFC-L8905CDW را خیلی گران می‌دانید، انواع ارزان‌ تر در دسترس هستند. می توانید Brother MFC-L8900CDW را تهیه کنید که عملکرد یکسانی دارد اما نمایشگر کوچکتری دارد. اگر نیازی به اسکن دورو ندارید، نوع Brother MFC-L8610CDW نیز انتخاب خوبی است. اگر دفتر شما نیاز به چاپ عکس دارد، به جای آن یک مدل جوهر افشان تهیه کنید، زیرا چاپگرهای جوهرافشان تصاویر بسیار زیباتری با جزئیات دقیق تر و طیف رنگی وسیع تری تولید می کنند. ما Epson EcoTank Photo ET-8550 را توصیه می کنیم.

این مدل بی نظیر عکس‌ هایی با جزئیات و رنگارنگ فوق‌ العاده تولید می‌ کند و از اندازه‌ های مختلف کاغذ تا ۱۳*۱۹ اینچ پشتیبانی می‌ کند. نقطه ضعف این پرینتر این است که اسکنر آنقدرها از ویژگی های قدرتمند برخوردار نیست، زیرا فاقد تغذیه خودکار و اسکن دوطرفه می باشد. نوع ارزان‌ تر Epson EcoTank Photo ET-8500 نیز انتخاب خوبی است. عملکرد آن مشابه ET-8550 است اما دارای یک اسکنر کوچکتر ۸٫۵ اینچ در ۱۱٫۷ اینچ است و فقط از اندازه کاغذ تا ۸٫۵ اینچ در ۱۱ اینچ پشتیبانی می کند.

پرینتر Canon Color imageCLASS MF656Cdw

بهترین پرینتر میان رده  Canon Color imageCLASS MF656Cdw است. این پرینتر بسیار شبیه پرینتری است که در بالا معرفی کردیم، زیرا همه ویژگی های یکسانی دارد و اسنادی را تولید می کند که به همان اندازه خوب به نظر می رسند. با این حال، به سرعت چاپ نمی شود و سرعت چاپ آن بسته به نوع اتصال متفاوت است. می تواند ۲۲ صفحه در دقیقه چاپ کند، اما فقط از طریق اتصال USB یا اترنت می باشد. سرعت اسکن نیز آهسته تر است اما با ۱۴ صفحه در دقیقه قابل احترام است. اگر به ADF، اسکن دوطرفه یا فکس نیاز ندارید، می‌ توانید با یکی از انواع ارزان‌ تر آن، مانند Canon Color imageCLASS MF654Cdw، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

این پرینتر همچنین اسناد با کیفیت بالا تولید می کند، به سرعت گرم می شود و تا ۳۶ صفحه در دقیقه چاپ می کند. هزینه چاپ آن بسیار کم است، زیرا یک کارتریج تونر معمولی حدود ۲۰۰۰ چاپ را برای شما به ارمغان می آورد و نسبتاً ارزان می باشد. به علاوه، از آنجایی که این یک چاپگر تک رنگ است، تنها یک کارتریج برای تعویض وجود دارد. هر چند باید درام را جداگانه تعویض کنید. اسکنر فقط تا هفت صفحه در دقیقه را از طریق فیدر پردازش می کند اما از اسکن دوطرفه تک گذر پشتیبانی می کند. معاوضه اصلی عدم چاپ رنگی است، بنابراین باید مطمئن باشید که نیازی به چاپ هیچ سند رنگی نخواهید داشت.

معرفی و بررسی بهترین پرینترهای اداری

بهترین پرینترهای اداری چیست

پرینتر MFC-J4335DW

انتخاب ما برای بهترین چاپگر اداری میان رده  MFC-J4335DW است. این چاپگر یکی از بهترین پرینترهای اداری است که یک مدل جوهرافشان همه کاره می باشد. دارای اتصال USB و Wi-Fi است. همچنین از Apple AirPrint و Mopria Print Service پشتیبانی می کند، بنابراین نیازی به نصب درایورها یا برنامه های شخص ثالث هنگام چاپ از دستگاه تلفن همراه ندارید. کارتریج‌های جوهر معمولی آن تعداد زیادی چاپ، حدود ۲۰۰۰ چاپ سیاه و ۸۰۰ رنگی را ارائه می‌ دهند. می‌ توانید با کارتریج‌ های جوهر XL، عملکرد را بیشتر افزایش دهید. اسناد سیاه و رنگی را نسبتاً سریع چاپ می کند. چاپ یک برگه حدود ۱۱ ثانیه طول می کشد.

متأسفانه، اگرچه دارای یک اسکنر با تغذیه خودکار اسناد است، اما از اسکن دورو پشتیبانی نمی کند، بنابراین اسکن ورق های دو طرفه می تواند بسیار وقت گیر باشد. اسناد سیاه و رنگی را فوق العاده خوب چاپ می کند، اما بهترین انتخاب برای چاپ عکس نیست زیرا تصاویر چاپ شده با رنگ های سیاه شسته دانه دانه به نظر می رسند. این برنامه با برنامه موبایل برجسته Brother سازگار است، که به شما امکان چاپ، اسکن، کپی، انجام کارهای تعمیر و نگهداری و سفارش لوازم را می دهد.

معرفی و بررسی بهترین پرینترهای اداری

معرفی بهترین پرینترهای اداری در بازار

سخن پایانی

امیدواریم که از خواندن این مقاله استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله مورد پسند شما واقع شد آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و نظرات ارزشمند خود را با ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من